Na obchode sa objavil nápis „Číňanom nie je povolený vstup s výnimkou personálu“, čo s nevôľou prijali tak používatelia internetu, ako aj miestna tlač. V snahe toto opatrenie vysvetliť uviedol jeden zo zamestnancov obchodu, že niektorí čínski zákazníci sú „príliš otravní“.
Číňanky podľa neho majú vo zvyku vyskúšať si veľa oblečenia, a nakoniec nič nekúpia. Obchod tiež musel vyplatiť odškodnenie 5000 dolárov zahraničnému zákazníkovi, keď mu bola v obchode ukradnutá peňaženka a záznam z bezpečnostnej kamery potvrdil, že zlodejom bol čínsky zákazník.
Na obchod sa na čínskom internete zniesla vlna kritiky. „Je toto stále ešte Čína?“ pýta sa jeden z používateľov sociálnej siete Weibo. Ďalší dodáva: „Šikanujú nás na vlastnom prahu.“ Iných by zaujímalo, prečo firma otvárala obchod v Číne, keď nemá rada čínskych zákazníkov.
Podľa právneho experta, na ktorého sa obrátil denník Beijing Youth Daily, je nápis jednoznačne diskriminačný, ale majiteľ obchodu napriek tomu neporušil zákon. V Číne totiž nexistuje právny zákaz takejto diskriminácie.