Dopravný inšpektorát v Bratislave mení adresu

Krajský dopravný inšpektorát v Bratislave na Kopčianskej ulici zmení od 1. februára adresu, podmienky v ňom označil viceprezident Policajného zboru (PZ) Ľubomír Ábel za nevyhovujúce.

27.01.2016 14:38
klientske centrum, Tomasikova ulica, Okresny urad, Foto: ,
Od pondelka 1. februára začne v Bratislave v skúšobnej prevádzke fungovať klientske centrum štátnej správy.
debata

„Na Kopčianskej sme riešili stovky sťažností občanov, pretože podmienky boli totálne nevyhovujúce. Mali sme tam dokonca problémy so statikou budovy,“ vysvetlil. Ako pokračoval, „konečne sa dopravný inšpektorát presťahuje do moderných priestorov a služby občanom a motoristom tak budú na úrovni 21. storočia“.

Prepísanie auta v Bratislave tak bude podľa hovorcu ministerstva vnútra Ivana Netíka rýchlejšie a jednoduchšie, rezort totiž vybudovaním nového klientskeho centra štátnej správy vyriešil aj sídlo Krajského dopravného inšpektorátu v Bratislave. Od pondelka 1. februára bude i dopravný inšpektorát sídliť v budove známej ako stará Ikea na Tomášikovej ulici v Bratislave. Do nového klientskeho centra sa sťahuje ďalších deväť úradov z rôznych adries v hlavnom meste. „Dopravný inšpektorát na Kopčianskej ulici bol nočnou morou Bratislavčanov – nevyhovujúce staré priestory, dlhé čakacie lehoty, nervózni ľudia,“ vysvetlil hovorca.

Inšpektorát na dva dni zatvoria

Práve pre sťahovanie sa do nových priestorov dopravný inšpektorát na dva dni zatvoria. Vo štvrtok 28. a v piatok 29. januára tak nebude poskytovať svoje služby, fungovať začne opäť v pondelok 1. februára už na novej adrese.

„Na rozdiel od Kopčianskej ulice, kde museli autá stáť v rade na prehliadku vozidiel, v nových priestoroch bude môcť ísť na prehliadku desať vozidiel naraz. Už na Kopčianskej ulici sme vďaka manažmentu práce pracovníkov znížili priemernú dobu čakania z viac ako dvoch hodín na 44 minút. V nových priestoroch máme ambíciu byť ešte rýchlejší,“ uviedla vedúca služobného úradu ministerstva vnútra Denisa Sáková.

Od 1. februára do klientskeho centra

Do Klientskeho centra pri Okresnom úrade Bratislava (OÚ BA) sa presťahuje štátna správa z desiatich adries v hlavnom meste. Úradné hodiny všetkých pracovísk Klientskeho centra Bratislava budú zjednotené, a to v pondelok, utorok a vo štvrtok od 8:00 do 15:00, v stredu od 8:00 do 17:00 a v piatok od 8:00 do 14:00.

V Klientskom centre Bratislava bude mať verejnosť k dispozícii napríklad služby OÚ BA. Konkrétne pôjde o všeobecnú podateľňu pre všetky odbory OÚ BA, odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií, odbor všeobecnej vnútornej správy s agendou osvedčovania listín a overovania podpisov, agendou štátneho občianstva a zmeny mena a priezviska. Ďalej bude v rámci centra k dispozícii odbor živnostenského podnikania, odbor starostlivosti o životné prostredie a tiež pozemkový a lesný odbor.

Súčasťou OÚ BA sú aj ďalšie odbory, ktoré sa presťahujú na Tomášikovu 46, konkrétne odbor krízového riadenia, majetkovoprávny odbor, odbor školstva, odbor výstavby a bytovej politiky, odbor opravných prostriedkov a organizačný odbor. V rámci klientskeho centra bude takisto pôsobiť Krajský dopravný inšpektorát Bratislava, Okresné riaditeľstvo Policajného zboru Bratislava I a III, konkrétne oddelenie dokladov odboru poriadkovej polície a tiež podateľňa Krajského riaditeľstva Hasičského a záchranného zboru v Bratislave.

debata chyba
Viac na túto tému: #dopravný inšpektorát #klientske centrum