Najobľúbenejšími sú Markíza a Expres

Zo slovenských televízií je najsledovanejšou TV Markíza, pozerá ju 60 percent divákov. Sledovanosť na úrovni 31 percent dosahuje Jednotka (STV), TV Joj pozerá 30 percent divákov. V diváckej obľube s odstupom nasledujú Prima TV a RTL Klub s piatimi percentami, ďalej NOVA a Dvojka (STV) so štyrmi percentami.

14.02.2006 12:06
debata

Desiatku najsledovanejších televízii uzatvárajú TA3 a ČT 1 s troj, a Magyar TV1 s dvojpercentnou sledovanosťou.

Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle – TGI, ktorý agentúra Median uskutočnila od 15. augusta do 4. decembra na vzorke 2102 obyvateľov Slovenska vo veku od 14 do 79 rokov. Celková sledovanosť všetkých televízií je 87 percent. Televíziu sleduje viac ako 3,8 milióna divákov.

Z podielu na trhu zaznamenala najväčší podiel TV Markíza – 46 percent. Jednotka (STV) rovnako ako TV JOJ dosiahla 18 percent, zo slovenských staníc nasleduje Dvojka (STV) a TA3 s jednopercentným podielom na trhu. Podiel ostatných televízií predstavuje celkom 16 percent, z toho najvyššie hodnoty dosahuje RTL Klub – štyri percentá, Prima TV tri percentá, NOVA a TV2 – po dve percentá, a Magyar TV 1 – jedno percento. 

V počúvanosti vedie Rádio Expres

Najpočúvanejšou slovenskou rozhlasovou stanicou je Rádio Expres s 20 percentami poslucháčov, nasleduje Rádio Slovensko (SRo) s 18 percentami. Fun Radio má obľubu u 10 percent občanov, nasleduje Rádio Okey so siedmimi percentami a Rádio Regina (SRo) s piatimi percentami poslucháčov. Celková počúvanosť rádií v parametri „počúvali včera“ predstavuje 70 percent.

Aj v podiele na trhu patrí prvé miesto Rádiu Expres s 27 percentami, Rádio Slovensko má 21 percent a Fun Radio 12 percent. Na štvrtom mieste je Rádio Okey s ôsmimi a na piatom Rádio Regina s päťpercentným podielom na trhu.

debata chyba