Terčom už bola Alza, Tesco či Lidl. Tentokrát si podvodníci vybrali známy obchodný reťazec Kaufland. Podvodníci si vytvorili na sociálnej sieti až dva instagramové profily so známou značkou obchodného reťazca, pridali pár fotiek a žiadali od ľudí zdieľania. Na instagramových účtoch kaufland_slovakia a kaufland.svk nabádajú ľudí – na prvom ponúkajú poukážky po 100 eur pre prvých 5 000 followerov a na druhom po 50 eur pre prvých 10 000 followerov.
Denník Pravda ako prvý upozornil na túto skutočnosť firmu na jej oficiálnom účte na Facebooku. „Ďakujeme za upozornenie. Na Instagrame zatiaľ nemáme oficiálnu stránku, aj keď pracujeme na tom, aby sme ju v blízkej dobe mali. Táto stránka však nie je naša, určite podnikneme potrebné kroky, aby naši zákazníci neboli v omyle,“ uvádza firma.
„Na našej FB stránke sme už zverejnili upozornenie pre zákazníkov,“ dodala.