Web pravda.sk zaznamenal rekord

Webová stránka denníka Pravda prekročila v októbri svoje doterajšie maximum, navštívilo ju 1 874 507 reálnych používateľov (RU). Pravda si polepšila o 6,8 percenta. Z údajov IABmonitoru, ktorý poskytuje dáta o návštevnosti internetových médií, ďalej vyplýva, že rástli všetky weby prvej desiatky. Najviac návštevníkov získali v októbri aktuality.sk (2 679 421 RU), druhú priečku obsadil web sme.sk (2 535 171 RU), tretiu zoznam.sk (2 337 592 RU).

08.11.2019 18:05

Pravda zaznamenala aj ďalší úspech, a to medzi automobilovými portálmi. Novou jednotkou na trhu je auto.pravda.sk.

Špecializovanú stránku Pravdy, ktorá sa venuje automobilovým témam, minulý mesiac navštívilo rekordných 414 959 reálnych používateľov. Druhú priečku v tejto kategórii obsadila stránka podkapotou.zoz­nam.sk (335 937 RU), tretie miesto patrí webu auto.sme.sk (296 516 RU), nasleduje autobild.sk (148 007 RU).

Portál auto.pravda.sk dosiahol najlepšie výsledky aj podľa kritéria priemerný čas strávený na stránke. Z najnovších výsledkov vyplýva, že každý návštevník na stránke ostane v priemere 7 minút a 27 sekúnd.

Web auto.pravda.sk pravidelne prináša testy a rebríčky áut, užitočné rady pre motoristov, zaujímavosti z histórie aj novinky z dopravy a ciest. Na stránke nájdete obsah, ktorý sa venuje vyše 40 značkám automobilov. Od septembra je súčasťou aj pravidelná relácia Showroom TV Pravda, kde sa dozviete, ako uspeli najnovšie autá na trhu v našom redakčnom teste.

„Ustavične rastúci záujem čitateľov, čitateliek, divákov, inzerentov a partnerov o webový obsah Pravdy nás teší i zaväzuje. Ďakujeme im za priazeň a veríme, že úspech budú mať aj ďalšie novinky, ktoré chystáme,“ povedal Jakub Prokeš poverený vedením redakcie.

Rekordné čísla sledovanosti mala v októbri aj TV Pravda. Na internetovej televízii, ktorá je na trhu rok, dominovali v októbri videá z dopravy, politiky a tiež relácia o počasí.

© Autorské práva vyhradené

chyba
Viac na túto tému: #rekord #Pravda