„Čo sa týka očkovacieho centra v Nemocnici Ružinov je pravda, že v istú hodinu sa začali tvoriť rady na jednom mieste, bolo viac ľudí, ktorí čakali na očkovanie. Samozrejme, tento problém sme okamžite začali riešiť. Naši pracovníci situáciu koordinujú a s ľuďmi, ktorí čakajú na očkovanie komunikujú,“ uviedla.
Tento problém však podľa jej slov nevznikol na strane UNB. Snahou nemocnice je podľa slov Kliskej urobiť očkovanie efektívnym. Preto v Nemocnici Ružinov otvorili už ôsmu očkovaciu ambulanciu.
Povedala tiež, že jedným z dôvodov piatkovej situácie je to, že ľudia chodia niekedy na očkovací termín aj s hodinovým predstihom. Pripomenula, že presný čas im vygeneruje systém. „Ďalší problém nastal v tom, že systém online registrácie vygeneroval rovnaký čas piatim rôznym ľuďom,“ dodala Kliská.