„Usilujeme sa, aby pobočky zostali v plynulej prevádzke aj napriek tomu, ak zamestnanci ochorejú alebo sú v karanténe. Využívame operatívnych zamestnancov, presúvame ľudí z iných pobočiek a v nutných prípadoch obmedzujeme otváracie hodiny,“ vysvetľuje hovorkyňa Iveta Dorčáková.
Podľa nej je zatvorenie prevádzky až krajným riešením, a to len pri malých poštách, kde pracuje jeden-dvaja ľudia.
„Ak sme nútení pristúpiť k uzatvoreniu pošty, potom ide iba o krátky čas, jeden-dva dni,“ dodáva. Ak by mala byť pošta zatvorená dlhšie, zásielky, ktoré sú na nej uložené, prejdú na inú poštu. Nemôže sa stať, že by si ľudia nemohli počas odbernej doby vyzdvihnúť zásielku.
Pre minimalizovanie rizika šírenia nákazy COVID-19 Slovenská pošta žiada klientov, aby dodržiavali zavedené protipandemické opatrenia nariadené Úradom verejného zdravotníctva. Pošta zároveň vyzýva ľudí, aby boli chápaví, trpezliví a aby sa zdržali rôznych invektív voči zamestnancom, ktorí požadujú dodržiavanie nariadení.