Pozvánka z Jasnej do celého sveta: Navštívte Slovensko, prekvapí vás

Pretekárka stojí pripravená v štartovacej bráne, pozerá na trať a po zvukovom signáli dynamicky nastupuje na svoju jazdu. Tento moment sa počas svetového pohára v Jasnej opakoval stále dokola. Viac ako 100-miliónov divákov sa vtedy pozeralo aj na digitálny banner s posolstvom „Slovensko prekvapí“. Aj takto vyzerá propagácia krajiny ako dovolenkovej destinácie.

23.01.2024 00:00
thumbnail startovacia brana  1, pr, nepouzivat Foto:
Značka Slovenska bola počas podujatia na očiach miliónov ľudí.

Svetový pohár v Jasnej prilákal pozornosť ľudí na celom svete. Národnej organizácii pre podporou a propagáciu cestovného ruchu SLOVAKIA TRAVEL poslúžilo podujatie pre podporu imidžu Slovenska. Do Nízkych Tatier prišla s konceptom „Slovensko prekvapí – Slovakia, what a surprise“.

Značka Slovenska bola počas podujatia na očiach... Foto: SLOVAKIA TRAVEL
thumbnail 197A3879, pr, nepouzivat Značka Slovenska bola počas podujatia na očiach miliónov ľudí.

Vizuály a logo boli na podujatí použité ako nikdy predtým. Od spomínanej štartovacej brány, cez bannery na trati a v cieli, až po vlajky v nesúťažnom priestore. Na veľkoplošných obrazovkách videli diváci spoty o Slovensku a vo fanzóne mohli navštíviť stánok SLOVAKIA TRAVEL.

Na podujatie prišlo 12-tisíc ľudí denne. Foto: SLOVAKIA TRAVEL
thumbnail 197A3860, pr, nepouzivat Na podujatie prišlo 12-tisíc ľudí denne.

Práve tam si stovky návštevníkov prišli po užitočné informácie o dovolenke na Slovensku, ale aj po autogram bratov Žampovcov, ktorí úzko spolupracujú s národnou organizáciou. „Veríme, že v Jasnej sa nám podarilo odprezentovať Slovensko ako krajinu, ktorá chce prekvapiť výnimočnými zážitkami, ich rôznorodosťou a láka nielen v zime, ale počas celého roka. A že sme ľuďom do zahraničia vyslali pozvánku, aby Slovensko prišli objaviť,“ hovorí Daša Matušíková, marketingová riaditeľka SLOVAKIA TRAVEL.

Svoju spokojnosť s propagáciou Slovenska, ale aj organizáciou Svetového pohára vyjadril aj generálny riaditeľ organizácie, Václav Mika. „Priamy prenos vysielaný do 160 krajín a viac ako 100-miliónov divákov, to je niečo úžasné. Jasná sa stala príkladom, ako sa majú robiť podujatia na Slovensku.“

Aj pri vstupe na tribúnu vítalo návštevníkov... Foto: SLOVAKIA TRAVEL
thumbnail 197A3247, pr, nepouzivat Aj pri vstupe na tribúnu vítalo návštevníkov posolstvo Slovensko prekvapí.

Návštevníci prišli do Jasnej povzbudiť aj našu elitnú lyžiarku Petru Vlhovú. Tá ako ambasádorka spolupracuje so SLOVAKIA TRAVEL už tretí rok. Verejnosť ju mohla vidieť aj v najnovších televíznych spotoch, ktoré propagujú zimnú turistickú sezónu. Na autogramiádu, ktorú SLOVAKIA TRAVEL v rámci podujatia zorganizovala, napokon Petra Vlhová nemohla prísť. Zabránilo jej v tom zranenie kolena, ktoré utrpela po páde počas svojej jazdy v obrovskom slalome.

Žrebovanie súťaže na stánku SLOVAKIA TRAVEL. Foto: SLOVAKIA TRAVEL
thumbnail 1O0A7462, pr, nepouzivat Žrebovanie súťaže na stánku SLOVAKIA TRAVEL.

Propagácia Slovenska je jednou z hlavných činností SLOVAKIA TRAVEL. V rámci nej buduje jasný a zapamätateľný pozicioning a poznateľnosť krajiny. Atraktívnym marketingovým konceptom oslovuje ľudí doma aj v zahraničí, vzbudzuje ich zvedavosť a motivuje ich, aby objavili Slovensko. Prezentuje ho ako krajinu zážitkov, ktoré dokážu zaujať každého cestovateľa.

Pri budovaní značky Slovenska pomáhajú národnej... Foto: SLOVAKIA TRAVEL
thumbnail 1O0A7039, pr, nepouzivat Pri budovaní značky Slovenska pomáhajú národnej organizácii aj bratia Žampovci.
Facebook X.com chyba Newsletter
Viac na túto tému: #Jasná 2024