Svetový pohár v Jasnej prilákal pozornosť ľudí na celom svete. Národnej organizácii pre podporou a propagáciu cestovného ruchu SLOVAKIA TRAVEL poslúžilo podujatie pre podporu imidžu Slovenska. Do Nízkych Tatier prišla s konceptom „Slovensko prekvapí – Slovakia, what a surprise“.
Vizuály a logo boli na podujatí použité ako nikdy predtým. Od spomínanej štartovacej brány, cez bannery na trati a v cieli, až po vlajky v nesúťažnom priestore. Na veľkoplošných obrazovkách videli diváci spoty o Slovensku a vo fanzóne mohli navštíviť stánok SLOVAKIA TRAVEL.
Práve tam si stovky návštevníkov prišli po užitočné informácie o dovolenke na Slovensku, ale aj po autogram bratov Žampovcov, ktorí úzko spolupracujú s národnou organizáciou. „Veríme, že v Jasnej sa nám podarilo odprezentovať Slovensko ako krajinu, ktorá chce prekvapiť výnimočnými zážitkami, ich rôznorodosťou a láka nielen v zime, ale počas celého roka. A že sme ľuďom do zahraničia vyslali pozvánku, aby Slovensko prišli objaviť,“ hovorí Daša Matušíková, marketingová riaditeľka SLOVAKIA TRAVEL.
Svoju spokojnosť s propagáciou Slovenska, ale aj organizáciou Svetového pohára vyjadril aj generálny riaditeľ organizácie, Václav Mika. „Priamy prenos vysielaný do 160 krajín a viac ako 100-miliónov divákov, to je niečo úžasné. Jasná sa stala príkladom, ako sa majú robiť podujatia na Slovensku.“
Návštevníci prišli do Jasnej povzbudiť aj našu elitnú lyžiarku Petru Vlhovú. Tá ako ambasádorka spolupracuje so SLOVAKIA TRAVEL už tretí rok. Verejnosť ju mohla vidieť aj v najnovších televíznych spotoch, ktoré propagujú zimnú turistickú sezónu. Na autogramiádu, ktorú SLOVAKIA TRAVEL v rámci podujatia zorganizovala, napokon Petra Vlhová nemohla prísť. Zabránilo jej v tom zranenie kolena, ktoré utrpela po páde počas svojej jazdy v obrovskom slalome.
Propagácia Slovenska je jednou z hlavných činností SLOVAKIA TRAVEL. V rámci nej buduje jasný a zapamätateľný pozicioning a poznateľnosť krajiny. Atraktívnym marketingovým konceptom oslovuje ľudí doma aj v zahraničí, vzbudzuje ich zvedavosť a motivuje ich, aby objavili Slovensko. Prezentuje ho ako krajinu zážitkov, ktoré dokážu zaujať každého cestovateľa.