Žlté vlaky RegioJetu začali jazdiť na trase medzi Prahou a Ostravou v septembri 2011. V nasledujúcich rokoch skončila spoločnosť v strate, v roku 2012 prerobila 76 miliónov korún a o rok neskôr 92 miliónov korún. Zisková bola prevádzka na Slovensku, kde dopravca poskytuje verejnú službu na trase medzi Bratislavou a Komárnom, za čo poberá dotácie.
Zlepšenie ekonomiky vlakov, ktoré spoločnosť prevádzkuje s komerčným rizikom, súvisí s nákupom vozidiel od rakúskych dráh ÖBB. Kvôli nim firma mohla výrazne predĺžiť svoje súpravy, uviedol Jančura. Nákupom 45 vagónov na začiatku tohto roka zdvojnásobil RegioJet svoj vozidlový park a dlhšie súpravy až s desiatimi vagónmi začal nasadzovať tento rok na jar.
Stratu na trase medzi Prahou a Ostravskom spoločnosť pripisuje cenovej vojne spôsobenej konkurenčným bojom troch dopravcov. RegioJet, podobne ako druhý súkromný dopravca Leo Express, obviňuje štátne České dráhy z používania podnákladových cien.
Okrem uvedených liniek RegioJet od októbra predĺžil linku Praha – Ostrava – Žilina o úsek do Popradu a Košíc. Od decembra plánuje prevádzkovať tri páry vlakov medzi Bratislavou a Košicami.
Autobusový dopravca Student Agency a jeho železničná obdoba RegioJet nie sú jedinými spoločnosťami podnikateľa Jančura. Do skupiny Student Agency tiež patrí cestovná agentúra Dovolena.cz. Nedávno sa Jančura pustil do prevádzkovania taxislužby v Prahe.