„Cukrári začali vyrábať výrobky s vyšším podielom ovocia a nižším obsahom tuku. Pekári rozšírili ponuku svojich výrobkov aj pre segment rýchleho občerstvenia. Za úspech považujú aj to, že vyrábajú cestoviny z tvrdej pšenice kvalitou porovnateľné s talianskymi cestovinami. Zvýšilo sa povedomie spoločnosti o chlebe a obilninách ako základu zdravej výživy,“ zhodnotila Holéciová.
Na druhej strane pekárov mrzí, že v roku 2015 sa nepodarilo zvýšiť záujem žiakov o pekárske, cukrárske a cestovinárske remeslo. V roku 2016 plánujú zvýšiť podiel čerstvého pečiva v obchodnej sieti, využívať finančné prostriedky z Programu rozvoja vidieka na zvýšenie technologickej úrovne svojich prevádzok. „Budú pracovať aj na rozšírení propagácie ich výrobkov ako základu zdravej výživy,“ uzavrela Holéciová.