Kontaktné centrum portálu slovensko.sk vybavilo 68 700 žiadostí

Ústredné kontaktné centrum portálu slovensko.sk v tomto roku vybavilo 68 700 tisíc žiadostí. O elektronické vybavovanie sa najviac občania zaujímali na jeseň.

07.11.2017 11:39
debata

V medziročnom porovnaní to predstavuje nárast o 50 960 žiadostí. „Až 26 725 používateľov sa na kontaktné centrum obrátilo od 1. júla do 30. septembra, teda počas prvých troch mesiacov od štartu povinnej e-komunikácie štátu s právnickými osobami,“ dodal Martin Kóňa zo sekcie komunikácie Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby.

Úlohou kontaktného centra je zabezpečiť podporu občanom, ktorých otázky sa týkajú portálu slovensko.sk, prípadne nevedia vyriešiť určitú situáciu týkajúcu sa elektronických schránok a ich servisu. „V prevažnej väčšine prípadov volajú používatelia e-schránok a e-služieb. Najviac, až 46 % ich zaujímajú základné informácie a funkcionality elektronických schránok, a to napríklad ako sa prihlásiť či kde na portáli nájsť požadovanú informáciu. Ďalším dôvodom vyhľadania pomoci sú technické problémy,“ dodal Kóňa.

debata chyba
Viac na túto tému: #e-Government #Slovensko.sk