Najčastejšie vyžívané služby už nebude nutné vyhľadávať, ale portál ich užívateľom ponúkne priamo pod odkazom „Vybrané e-služby“. Tieto služby, ako aj všetky ostatné, bude možné aj naďalej vyhľadávať podľa ich názvu, inštitúcie, životnej situácie či miesta pôsobenia inštitúcie v sekcii „Nájsť službu“. Na najčastejšie využívané služby, napríklad pri prepise auta či zmene bydliska, už bude stačiť jeden klik.
V hlavných odkazoch napravo na hlavnej stránke nájde užívateľ odpovede na najčastejšie otázky užívateľov. Ak odpoveď na svoju otázku nenájdete, priamo na hornej lište zostáva tlačidlo s názvom „Pomoc“, kde sa nachádzajú kontaktné údaje na kontaktné centrum slovensko.sk. Vedľa „Otázok a odpovedí“ sa nachádza ďalší odkaz „Životné situácie“, ktorý je dôležitý pre zjednodušenie vyhľadávania informácií o e-službách. Predtým sa tu nachádzala „Elektronická úradná tabuľa“, ktorá je umiestnená v pätke portálu slovensko.sk.
„Aby občania radi využívali elektronické služby štátu, musí to byť pre nich čo najefektívnejšie a najkomfortnejšie. Verím, že aj táto malá zmena môže pomôcť mnohým k tomu, aby mohli využívať výhody elektronických služieb,“ uviedol Lukáš Sojka, generálny riaditeľ NASES.