InterStore.sk reprezentantom Slovenska v European Business Awards 2011

Jedným zo šiestich slovenských finalistov prestížnej súťaže European Business Awards 2011 sa stal InterStore.sk, prevádzkovateľ najširšieho slovenského e-shopu.

27.07.2011 09:44
Interstore.sk
debata

InterStore sa tak ocitol v spoločnosti najlepších európskych firiem v hodnotení na základe hospodárskych výsledkov a kvality inovácií. Medzi finalistami nechýbajú také spoločnosti ako Microsoft, Unilever, IKEA, H&M, ING, Škoda, Seznam.cz, Telefónica.

V najbližších dňoch sa bude rozhodovať o držiteľoch ocenení Ruban D’Honneur a celkových víťazov vyhlásia na slávnostnom ceremoniáli v novembri v Barcelone.

„Sme jediným internetovým obchodom v regióne spomedzi finalistov, čo vnímame ako veľkú poctu a ocenenie nášho vysokého rastu. Veríme, že naša aktuálna expanzia na český a maďarský trh toto tempo ešte zrýchli,“ vyjadril sa Alexander Gramblička, generálny riaditeľ InterStore.sk.

Ostatnými slovenskými nominantmi na prestížne ocenenie sú spoločnosti ESET, ui42, QBSW, Piano Media a Leitner + Leitner.

Internetový hypermarket
InterStore.sk pracuje na dovŕšení projektu internetového hypermarketu – pohodlného, výhodného a kompletného nákupu z pohodlia domova/kancelárie. Už dnes ponúka produkty v pätnástich kategóriách – od hračiek, cez nábytok, až po letenky. Ako prvý slovenský komplexný eshop predáva drogistický tovar a pripravuje i predaj potravín.

Príbeh InterStore.sk
Keď sa v závere roku 2006 pustili Alexander Gramblička, Boris Trantalič a Peter Porubský do realizácie svojho nápadu zriadiť internetový obchod, mali víziu o zriadení čisto slovenského eshopu pre úplne každého. Paradoxne, pomohla menšia počítačová gramotnosť A. Grambličku, vďaka ktorej bol InterStore.sk od začiatku stavaný jednoducho a nekopíroval existujúcu internetovú konkurenciu. V rannom období ponúkal InterStore.sk bielu techniku, ktorú rozvážali zákazníkom sami majitelia. Postupne sa sortiment rozrastal o ďalšie kategórie, až na dnešných pätnásť. S rastúcou ponukou pribúdalo zákazníkov, objednávok i členov rodiny InterStore.sk. Medziročný rast firmy od jej vzniku prekračuje 100 %. Dnes je InterStore.sk najširším slovenským internetovým obchodom konkurujúcim veľkosťou sortimentu kamenným hypermarketom s veľkým potenciálom ďalšieho rastu.

O InterStore.sk
Najširší slovenský internetový obchod dosahuje od svojho založenia v roku 2006 medziročné rasty obratu, počtu zákazníkov i počtu objednávok v stovkách percent. Za dva roky stúpol počet objednávok z 5000 na 50 000, počet položiek v ponuke vzrástol za rovnaké obdobie z 20 000 na 170 000. InterStore.sk prevádzkuje spoločné e-shopy s portálom Pravda.sk. Tržby v roku 2010 dosiahli hranicu 10 mil. EUR. Stránka InterStore.sk má takmer 420 000 návštev denne a viac ako 7,3 milióna vzhliadnutých stránok (page views – PV) mesačne. Priemerný zákazník na InterStore.sk tu strávi viac ako 14 minút počas jednej návštevy a otvorí 13 stránok (PV).
Okrem širokého portfólia produktov v až pätnástich kategóriách (IT produkty, elektronika, auto-moto, oblečenie, knihy, domáce potreby, ale aj zájazdy, letenky, či potrava pre domáce zvieratá) ponúka nízke ceny, pohodlie bezpečného nákupu priamo z domu/práce, kvalitný zákaznícky servis (hotline, online poradenstvo), jednoduché platby, nákup na splátky a rýchlu dodávku tovaru. Samozrejmosťou je štandardná dvojročná záruka ako v kamenných obchodoch.

Zdroj: InterStore

debata chyba