Podstatná časť išla na spornú inzerciu a bilbordy. Motív s Rómom po podozrení zo šírenia rasizmu a xenofóbie prelepili.
O polovicu menej potreboval Smer na druhú najdrahšiu kampaň. Od februára do polovice mája do nej dal takmer 950-tisíc eur. Najsilnejšia opozičná strana SDKÚ dosiaľ použila 771-tisíc eur, k dispozícii má však pôžičku milión 600-tisíc aj 78-tisíc z darov. Zo strán, ktoré majú šancu ísť do Národnej rady, stála najmenej kampaň HZDS 209 524 eur.
Väčšina strán si platila aj predvolebné prieskumy. Najviac za ne dala SDKÚ – 44 354 eur. Nasleduje ju Smer. Za prieskumy verejnej mienky zaplatil 24 632 eur, hoci jeho predseda Robert Fico i ďalší predstavitelia ich význam opakovane spochybňovali. HZDS, ktorému hrozí, že sa nedostane do parlamentu, dalo za prieskumy najmenej – 5 950 eur. Za platenú inzerciu v tlači 17 eur, viac investovalo do bilbordov – 171-tisíc eur. Bez prieskumov sa zrejme obišli SaS, Most a SNS – v správe uvádzajú nulové náklady.
Celkové náklady aj ich štruktúru musia strany zverejniť aj po voľbách. Náklady na kampaň zákon neobmedzuje.