Najväčší výrobca nealkoholických nápojov na svete plánuje v najbližších týždňoch predstaviť nový ovocný nápoj Dasani Drops, pri ktorom bude stačiť len pár kvapiek do vody. Coca-Cola verí, že tieto koncentráty majú veľký potenciál na rast.
Coca-Cola však nie je prvá, ktorá prichádza s ochutenými kvapkami. V tejto kategórii je pionierom firma Kraft Food a jej MiO. Kraft predstavil nový nápoj vlani v marci a rýchlo sa na trhu objavili jeho kópie, vrátane vlastných verzií supermarketov.
Kvapky sú veľmi obľúbené, pretože balenie je malé, prenosné a možno ho ľahko ukryť v kabelke alebo zadnom vrecku nohavíc. Na rozdiel od práškových nápojov sa ľudia môžu ľahko rozhodnúť, ako si chcú nápoj riediť.
Nový nápoj bude stáť približne štyri doláre a začne sa predávať na konci októbra. Na začiatku bude mať štyri príchute, ale firma počíta v budúcom roku s rozšírením ponuky. Rovnako ako MiO aj Dasani Drops používajú umelé sladidlá a majú nula kalórií. U nápojov s vyšším obsahom cukru je výroba tekutých koncentrátov ťažšia.
Coca-Cola verí v potenciál nápojov v kvapkách. Kraft uviedol, že predaj jeho nápoja MiO, ktorého názov je odvodený z taliančiny, kde mio znamená môj, sa v prvej polovici roka viac ako zdvojnásobil na 100 miliónov USD, napísala agentúra AP.