Budova s rozlohou 4 931 metrov štvorcových poskytne okrem supermarketu aj novovybudovanú trhovú zónu či priestor pre stretávanie Petržalčanov. Tržnica vznikne prebudovaním obchodného centra Terno.
Koncept vnútorného riešenia vychádza zo zámeru podporiť atmosféru typickej tržnice vytvorením lineárneho trhového priestoru a špecializovaných predajní. „Bude to miesto určené pre lokálnych výrobcov s čerstvými potravinami, farmárske obchody či sezónne stánky, gastro zónu, cukráreň, kaviareň s vonkajšou terasou, drogériu, lekáreň a iné služby,“ uviedla projektová manažérka Petržalskej tržnice Katarína Lešková.
Z prieskumu zo septembra 2016 vyplynulo, že práve takýto priestor Petržalčanom chýba. „Prieskum zároveň ukázal, že až 64 percent opýtaných by uvítalo viac pohybových aktivít pre deti. Jedným zo zámerov projektu je preto vytvoriť detské centrum – zónu pre deti, detské krúžky a aktivity,“ dodala. Priestor má ambíciu prilákať až 120-tisíc návštevníkov mesačne.
Parkovisko pri budove tržnice poskytne 119 vonkajších parkovacích miest. Tržnica sa v novej koncepcii otvorí smerom k zastávke MHD Jiráskova.