V súvislosti s rôznymi reklamnými nosičmi a bilbordmi zorganizoval medzi miestnymi obyvateľmi anketu. V nej Vrakunčania povedali „svoje jasné nie“ reklamným plochám. „Sadol som si s mojím tímom a diskutovali sme o tom, ako urobiť viditeľné riešenie, nielen kozmetické zmeny,“ priblížil Kuruc.
V prvom kroku sa pozreli na štyri nové reklamné plochy, ktoré nedávno pribudli na súkromnom pozemku pri malodunajskej promenáde. „So zástupcami vlastníka sme sa dohodli, že na februárové zastupiteľstvo pripravíme návrh na zámenu pozemkov,“ doplnil starosta. Ak miestni poslanci jeho návrh schvália a mestská časť sa stane vlastníkom pozemkov, miestny úrad odstráni všetky reklamné zariadenia v tejto lokalite.
V uplynulom roku vedenie mestskej časti spolu s bratislavským magistrátom rozhodlo o zrušení 16 reklamných plôch. V tomto roku nepredĺžilo povolenie pre ďalších šesť plôch. Keďže mestské časti majú veľmi obmedzené, resp. takmer žiadne možnosti, ako zamedziť reklame na súkromných pozemkoch, napríklad na bránach či plotoch, chce samospráva vyzvať majiteľov, aby zvážili zahlcovanie mesta reklamným vizuálnym smogom. Ten totiž zároveň zacláňa vo výhľade vodičom a zavadzia chodcom.