„Sme radi, že sa správnosť a oprávnenosť našich postupov potvrdila. Vnímame to tak, že zásahy do priebehu povoľovacieho procesu, ktoré náš postup spochybňovali, môžu mať rôznu motiváciu. Preto sme naďalej za otvorenú komunikáciu, či už s magistrátom, mestskou časťou a Bratislavčanmi,“ uviedol výkonný riaditeľ JTRE Pavel Pelikán. Ďalším krokom v procese výstavby je získanie viacerých stavebných povolení pre Eurovea 2.
Prípravné práce na projekte Eurovea 2 sa už začali a v súčasnosti prebieha odstraňovanie environmentálnej záťaže. Súčasťou projektu je aj výstavba centrálneho mestského električkového okruhu v trase Šafárikovo námestie, Pribinova, Košická, s napojením na ružinovskú radiálu a Trnavské mýto. Električková trať by mala byť z 95 percent segregovaná, čo znamená, že v premávke električkám nebudú prekážať žiadne autá. V prípade, že by sa developer s mestom nakoniec na výstavbe trate nedohodol, neplánuje toto miesto využiť pre inú mestskú hromadnú dopravu.