Pred predajňou Apple v Tokiu stálo približne 1200 ľudí, ktorí vytvorili rad približne 800 metrov.
„Chcel som sa toho (prístroja) dotknúť čo najskôr. Cítim naozajstné vzrušenie, keď ho konečne držím v rukách,“ povedal agentúre Reuters 19-ročný Takečijo Jamanaka, ktorý čakal pred obchodom od stredy večera.
Rady sa tvorili v Londýne, Mníchove či Paríži. „Je to emocionálne rozhodnutie, pretože to nie je racionálne zdôvodniteľné,“ povedala Anna Kistnerová, ktorá v mníchovskej predajni Apple kúpila dva iPady. „Je to veľa peňazí,“ dodala.
Cena najlacnejšej verzie v prepočte na doláre sa pohybuje od 499 dolárov v Spojených štátoch (k tomu však treba prirátať aj daň, ktorá sa v jednotlivých štátoch líši), vo Francúzsku alebo Nemecku sa dá kúpiť za 499 eur, v Španielsku ponúka Apple Store iPad už za 479 eur (v európskych cenách je zarátaná aj daň z pridanej hodnoty). Briti si môžu iPad objednať za 429 libier (v prepočte približne 500 eur).
Oficiálne sa iPad predáva okrem USA v Kanade, Austrálii, Japonsku, Veľkej Británii, Nemecku, Francúzsku, Španielsku, Taliansku a vo Švajčiarsku.
V USA vstúpil iPad na trh 13. apríla. Záujem o neho bol veľký, na prekonanie hranice predaja jeden milión kusov mu stačilo 28 dní. Silný predaj v USA odložil uvedenie iPadu na ďalšie trhy o mesiac. Spoločnosť RBC Capital Markets odhadla, že celkové dodávky prístrojov iPad do konca roku prekročí osem miliónov kusov.