Polícia tiež oznámila, že z dosiaľ vylovených tiel bolo možné odobrať DNA na ich identifikáciu. Z hĺbky oceánu tak začnú vyťahovať aj ďalšie obete nešťastia. Ak by identifikácia možná nebola, Francúzsko by nesúhlasilo s ich vyzdvihovaním.
„Záznamy letu nepreukázali, že by lietadlo postihol výpadok prúdu či motorov alebo iný závažný technický problém,“ povedal Alain Bouillard z francúzskeho úradu pre vyšetrovanie leteckých nehôd BEA. Zdôraznil však, že stále nemožno vylúčiť, že stroj mal menšie technické problémy.
Už predtým sa zistilo, že lietadlu v dôsledku zamrznutia zle fungovali sondy typu Pitot Thales, ktoré na trupe merajú rýchlosť stroja. Podľa odborníkov však táto samotná porucha nemohla spôsobiť nehodu. Objavila sa aj teória o zlej reakcii pilotov na konkrétny problém.
Airbus sa zrútil do Atlantiku 1. júna 2009 počas letu z Ria de Janeiro do Paríža. Čierne skrinky z neho vylovili počas nového pátrania začiatkom tohto mesiaca z hĺbky 3900 metrov. Rozbor ich údajov, ktorý má pomôcť odhaliť príčinu nešťastia, potrvá podľa BEA týždne a jeho konečné výsledky zverejnia v lete.