Kremeľ sa ospravedlnil Süddeutsche Zeitung za Putinov omyl

16.04.2016 08:33

Kremeľ sa ospravedlnil nemeckému denníku Süddeutsche Zeitung za slová ruského prezidenta Vladimira Putina, ktorý mylne tvrdil, že toto médium je vo vlastníctve americkej investičnej banky Goldman Sachs. Informovala o tom v piatok agentúra TASS.

Putin počas štvrtkového televízneho programu, v ktorom raz do roka odpovedá naživo na otázky občanov, k úniku tzv. Panamských dokumentov povedal, že „po prvý raz sa objavili v nemeckom denníku Süddeutsche Zeitung, ktorý je súčasťou mediálnej holdingovej spoločnosti vlastnenej americkou bankovou firmou Goldman Sachs“.

„Samozrejme, ospravedlnili sme sa,“ reagoval hovorca Kremľa Dmitrij Peskov. Podľa neho spravili chybu tí, ktorí pripravovali Putinovi podklady. „Išlo naozaj o nepotvrdené informácie, ktoré nepreverili a poskytli ich prezidentovi,“ vysvetlil Peskov.

Putin ku kauze Panamských dokumentov taktiež povedal, že správy o údajných offshorových účtoch svetových osobností sú „provokáciou“ a za celou kauzou stoja americkí predstavitelia.

Ešte minulý týždeň zdôraznil, že jeho meno nefiguruje v žiadnom z uniknutých dokumentov, ale západné médiá ho i napriek tomu podozrievajú zo spojitosti s offshorovými spoločnosťami. Tieto obvinenia označil za časť kampane vedenej USA proti Rusku s cieľom oslabiť tamojšiu vládu.

#Kremeľ #Nemecko #omyl #panama papers #Vladimir Putin
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
34,99
Sweet rose hypericum red

Sweet rose hypericum red

21,99
Flower pot rose pink M

Flower pot rose pink M

Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk