Poklesu sledovanosti nezabránil ani rozruch okolo videozáznamu z roku 2005 uverejneného krátko pred debatou denníkom The Washington Post, na ktorom Trump vedie obscénne reči o ženách.
Údaje agentúry Nielsen však nezahŕňajú divákov, ktorí debatu sledovali cez internet či v baroch a reštauráciách. Druhá debata sa navyše konala v rovnakom čase, keď sa vysielal populárna športová relácia Sunday Night Football, ktorú podľa Nielsenu sledovalo zhruba 15 miliónov ľudí.
Druhá debata sa cez nižšiu televíznu sledovanosť stala tou vôbec najdiskutovanejšou politickou rozpravou v histórii twitteru. Táto internetová komunitná sieť v pondelok uviedla, že používatelia počas 90-minútovej debaty odoslali cez twitter viac ako 17 miliónov správ týkajúcich sa kandidátskeho súboja, za celý deň sa potom počet takých tweetov vyšplhal k 30 miliónom.