Francúzi sa bili o nátierku, Ferrero kritizuje supermarkety

Spoločnosť vyrábajúca orieškovo-čokoládovú nátierku Nutella v piatok kritizovala obchodnú kampaň siete francúzskych supermarketov, ktorá znížením ceny za ich výrobok vyvolala miestami až "bitky" medzi zákazníkmi.

26.01.2018 14:52
Nutella Foto:
Ilustračné foto.
debata (6)

V rámci svojej akciovej ponuky sieť obchodov Intermarché predáva od štvrtka do soboty 950-gramové balenie nutely za 1,41 eura namiesto obvyklých 4,70 eura. Výrobca, firma Ferrero, vo svojom stanovisku pre agentúru DPA v piatok uviedla, že išlo o jednostrannú iniciatívu obchodnej siete.

„Ferrero vyjadruje ľútosť nad touto akciou a jej následkami, ktoré viedli k zmätku a sklamaniu pre spotrebiteľov,“ uviedla spoločnosť.

Regionálne noviny Le Progres informovali o incidentoch v takmer všetkých obchodoch siete Intermarché v údolí rieky Loire, keď sa medzi ľuďmi rozšírila vo štvrtok správa o výhodnej cene nutely.

Jeden zo zamestnancov obchodnej siete uviedol, že „šikovnejší“ zákazníci sa v obchodoch objavili už večer pred vypuknutím akcie a v regáloch si poskrývali poháre s nutelou tak, aby ich iní milovníci čokolády nemohli nájsť. V dedine Ostricourt museli do obchodu privolať policajtov, aby obnovili poriadok po tom, ako sa zákazníci o nutelu doslova pobili.

Facebook X.com 6 debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #akcia #bitka #zľava #Ferrero