SDKÚ odštartovala billboardovú kampaň, vraj nie predvolebnú
Foto: SITA
SDKÚ odštartovala billboardovú kampaň. Podľa hovorcu strany Michala Lukáča však nejde o predvolebnú kampaň, ale o pripomenutie si novembra 1989.
„Kampaň je súčasťou politickej komunikácie SDKÚ, prostredníctvom ktorej si chceme už tradične pripomenúť výročie 17. novembra a zároveň otvoriť diskusiu o budúcnosti Slovenska v kontexte aktuálnych udalostí a výziev v Európe. Na politickú komunikáciu využijeme billboardy, inzerciu v periodickej tlači a na internete,“ uviedol Lukáč.
Súčasťou komunikácie SDKÚ bude aj séria spomienkových stretnutí a verejných diskusií vo viacerých mestách SR.
Na billboardoch s logom SDKÚ je nápis: „1989: Chceli sme patriť do Európy. Ako sa rozhodneme dnes? Hodnoty, ktoré trvajú“. Podkladom pre billboard je fotografia z roku 1989, na ktorej ľudia strihajú ostnatý drôt, ktorý oddeľoval Slovensko od Rakúska.