Spisovateľ Richard Dawkins, autor knihy The God delusion (Boží klam) kampaň podporil, pretože vraj pomáha ukázať, že náboženské záujmy už začínajú Britov unavovať.
Herečka a organizátorka kampane Ariane Sherineová povedala, že dúfa, že nápisy na autobusoch a v metre vyvolajú na tvárach cestujúcich úsmev. „Bola by som rada, keby sa na to ľudia pozreli a usmiali sa. Chcela by som presvetliť ich cestu do práce,“ povedala. Podľa nej je to „láskavá filozofická kampaň“.
Predstaviteľ anglikánskej cirkvi Martin Casson povedal, že slogan je síce „sebecký“, ale že cirkev kampaň víta, pretože môže medzi ľuďmi rozprúdiť diskusiu. „Myslím si, že je načase, aby ľudia boli otvorení a veľkorysí, aby sa pozreli na svojich susedov. Je to koniec koncov kresťanské posolstvo,“ povedal.
Aj riaditeľ teologickej expertnej skupiny Theos Paul Woolley prijal kampaň kladne. Povedal, že nápisy „povzbudia ľudí k tomu, aby sa zamysleli nad najdôležitejšou otázkou, akú si môže v živote položiť“.
Niektorí skalní ateisti boli podľa britských médií sklamaní, že slogan nehovorí priamo, že „Boh nie je“. Dawkins si však myslí, že nápis vo zvolenej forme je možno lepší, pretože „núti ľudí k zamysleniu“.