Kaliňák naopak tvrdí, že ide o „hrubý výmysel, ktorý poškodzuje Slovensko“, pretože o celom procese nevedel nikto okrem centrálnych európskych inštitúcií a guvernér Národnej banky Slovenska Ivan Šramko vyhlásil, že informácia na Slovensko prišla až po obchodovaní na devízovom trhu pred zmenou centrálnej parity slovenskej koruny voči euru.
Ako Kaliňák pripomenul, z celej kauzy vyplýva, že „latka porušenia pravidiel je uňho (Počiatka, pozn.) nižšie ako u ostatných, pretože už má žltú kartu“. Bugár by nechcel byť v koži ministra financií. Ten totiž bude pod tlakom, lebo ak pochybí, Fico mu „zlomí väz“.
Pri slovensko-maďarských vzťahoch Kaliňák vyhlásil, že ich komplikuje politická situácia v Maďarsku. Bugár to nazval „jednostranným pohľadom na situáciu“, pretože vzťahom škodí aj Kaliňákov koaličný partner (Ján Slota, pozn.).
Diskutujúc o novom cestnom zákone sa obaja – Kaliňák i Bugár, zhodli na jeho pozitívach. Bugár uvažuje, že ho podporí. Definitívne sa bude schvaľovať na budúci týždeň, platiť bude od októbra. Kaliňák vyhlásil, že to nie je politický zákon, ide o bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky. Uviedol tiež na pravú mieru výšku pokút. Podľa jeho slov 95 percent pokút ostáva do dvetisíc korún, ide o malé priestupky, sumou nad dvetisíc korún sa bude trestať veľmi vážne porušenie predpisov, ako je alkohol či vysoká rýchlosť. Tieto sú namierené „proti veľmi veľkým cestným pirátom“.