Dvojica spotov sa začne vysielať v utorok a osloviť má najmä demokratických voličov v štátoch Iowa a New Hampshire, kde budú primárky najskôr.
„Po absolvovaní právnickej školy mohla ísť do veľkej firmy, ale namiesto toho pracovala pre fond na ochranu detí. V Arkansase bojovala za školskú reformu, ktorá navždy zmení životy ľudí. Potom ako prvý dáma pomohla získať zdravotnú starostlivosť ôsmim miliónom detí. Zvyšok už asi poznáte,“ prihovára sa k Američanom hlas rozprávača v jednom zo spotov.
Bývalá senátorka a ministerka zahraničných vecí, ktorej niektorí kritici vyčítajú nedostatok pochopenia pre problémy chudobnejších vrstiev amerického obyvateľstva, v reklame hovorí o svojej zosnulej matke, ktorú rodičia opustili v ôsmich rokoch, a ktorej odkaz vraj Clintonovú motivuje k boju za zlepšenie situácie rodín a detí.
67-ročná politička, ktorá neúspešne bojovala s Barackom Obamom v primárkach už pred siedmimi rokmi, síce stále jasne vedie v prieskumoch demokratických kandidátov, jej popularita však v poslednej dobe klesá v prospech liberálnejšieho senátora Bernieho Sandersa.
Clintonovej tím sa zameraním na otázky rodiny rozhodol zmeniť hlavné témy neúspešnej kampane pred voľbami 2008, keď skôr dávala na obdiv svoje politické skúsenosti a tvrdosť. Vysielanie spotov bude političku, ktorá od darcov iba za prvé tri mesiace kampane zhromaždila 45 miliónov dolárov, stáť asi dva milióny dolárov.
S reklamou prichádza vo chvíli, keď sa špekuluje o možnej kandidatúre viceprezidenta Joea Bidena, ktorý by jej mohol zobrať ďalšie hlasy.