Pravda zaznamenala aj ďalší úspech, a to medzi automobilovými portálmi. Novou jednotkou na trhu je auto.pravda.sk.
Špecializovanú stránku Pravdy, ktorá sa venuje automobilovým témam, minulý mesiac navštívilo rekordných 414 959 reálnych používateľov. Druhú priečku v tejto kategórii obsadila stránka podkapotou.zoznam.sk (335 937 RU), tretie miesto patrí webu auto.sme.sk (296 516 RU), nasleduje autobild.sk (148 007 RU).
Portál auto.pravda.sk dosiahol najlepšie výsledky aj podľa kritéria priemerný čas strávený na stránke. Z najnovších výsledkov vyplýva, že každý návštevník na stránke ostane v priemere 7 minút a 27 sekúnd.
Web auto.pravda.sk pravidelne prináša testy a rebríčky áut, užitočné rady pre motoristov, zaujímavosti z histórie aj novinky z dopravy a ciest. Na stránke nájdete obsah, ktorý sa venuje vyše 40 značkám automobilov. Od septembra je súčasťou aj pravidelná relácia Showroom TV Pravda, kde sa dozviete, ako uspeli najnovšie autá na trhu v našom redakčnom teste.
„Ustavične rastúci záujem čitateľov, čitateliek, divákov, inzerentov a partnerov o webový obsah Pravdy nás teší i zaväzuje. Ďakujeme im za priazeň a veríme, že úspech budú mať aj ďalšie novinky, ktoré chystáme,“ povedal Jakub Prokeš poverený vedením redakcie.
Rekordné čísla sledovanosti mala v októbri aj TV Pravda. Na internetovej televízii, ktorá je na trhu rok, dominovali v októbri videá z dopravy, politiky a tiež relácia o počasí.