S objemom fakturácií vo výške 27,8 miliárd USD (podľa odhadov spoločnosti RECMA), je OMD aj najrýchlejšie rastúcou globálnou mediálnou sieťou, ako aj vedúcou značkou na viac trhoch ako ktorákoľvek iná agentúra v rebríčku, s dvojciferným podielom na trhu vo viac ako 20 krajinách sveta.
„Vďaka spojeniu najvyššieho umiestnenia na trhoch USA a EMEA a vynikajúcich výsledkov v APAC a LATAM má OMD neuveriteľne vyváženú globálnu prezenciu“, povedal CEO OMD Worldwide Mainardo de Nardis, podľa ktorého agentúra vďačí za svoju jedinečnú schopnosť dosiahnuť rast v čase ekonomickej krízy v roku 2009 vyváženosti agentúry na trhoch, databáze klientov obsahujúcej mnohé celosvetovo úspešné značky a úsiliu viac ako 8000 talentovaných ľudí na 97 trhoch sveta.
Júlový rebríček nasleduje po reportoch z predchádzajúcich mesiacov, v ktorých RECMA označila OMD za top globálnu sieť v 26 krajinách a top globálnu sieť v oblasti plne integrovanej digitálnej ponuky.
Na Slovensku sa OMD umiestnila v rebríčku RECMA 2010 na 3. mieste so 14% podielom na trhu a skupine Omnicom Media Group, ktorej súčasťou je spolu s OMD aj PHD, patrí 2. priečka s 18% podielom.