Menší formát je pritom nevýhodou aj výhodou. Na menšiu stranu sa zmestí menej informácií ako dnes, keď titulka zniesla tri – štyri správy, veľkú hlavnú fotografiu, niekoľko upútavok aj štyri či päť odkazov na zaujímavé správy vnútri vydania. A niekedy aj malý inzerát. Ale ruku na srdce – vedeli ste vždy, čo je najdôležitejšie a prečo vziať noviny do ruky a začítať sa?
Na novú titulku sa zmestí jedna, dve alebo tri informácie podané cez výbornú fotografiu alebo inú grafiku s niekoľkými slovami o obsahu. A k tomu dva odkazy na najdôležitejšie správy dňa vnútri a na prílohu P2. Málo? O titulnej strane sa správne hovorí ako o výkladnej skrini novín – do nej si obchodník nevyloží všetok tovar zo skladu, ale len ten najatraktívnejší pre zákazníka. A urobí to naozaj pekne, nápadito.
Môžete si byť istí, že prvá informácia novej titulky bude o tom naj a že bude presvedčivá.
Tu je niekoľko cvičných ukážok.
A od 18. novembra, naostro, naozaj uvidíte.