Sullenberger tiež pilotoval airbus, ale iný typ stroja, aký sa včera stratil nad Atlantikom. Bol to Airbus A320. „Jedinou reálnou možnosťou, jedinou rovnou a hladkou plochou dostatočne veľkou na pristátie dopravného lietadla bola rieka,“ vysvetľoval pilot pre televíziou CBS svoje rozhodnutie niekoľko týždňov po zázraku na rieke Hudson. Po úspešnom pristátí na vode Sullenberger dva razy prekontroloval lietadlo, či v kabíne niekto nezostal. Stroj opustil ako posledný.
Z pilota sa stal hrdina Ameriky, zúčastnil sa na slávnostnej inaugurácii prezidenta Baracka Obamu. "Vedel som, že musím vyriešiť problém. Vedel som, že to môžem urobiť,“ povedal Sullenberger.
Lietadlo pristálo na vode v januári v New Yorku Piloti Airbusu 330–200, ktorý sa stratil nad Atlantickým oceánom, boli na tom ešte horšie ako ich kolega z New Yorku. Museli by pristáť na otvorenom mori, pravdepodobne v búrke. Brazílsky odborník na leteckú bezpečnosť Gustavo Ferreira vypočítal, že lietadlo by mohlo byť maximálne 300 kilometrov od súostrovia Fernando de Noronha smerom k senegalskému Dakaru. More v tejto oblasti je pomerne teplé, takže by v ňom mohli pasažieri prežiť. Ferreira však tvrdí, že je len nepravdepodobné, že sa pilotom podarilo pristáť.
Iskričkou nádeje zostáva, že airbusy majú vynikajúce manévrovacie schopnosti. V roku 2001 piloti stroja A330–243 dokázali plachtiť vo vzduchu takmer pol hodiny pred núdzovým pristátím.