V prvý decembrový deň Smer pustil na sociálnych sieťach svoj prvý predvolebný spot. Stavil na tvár a hlas novej jednotky kandidátky Petra Pellegriniho.
Hovorí o zmenách pred tridsiatimi rokmi, aby pripomenul, že Slovensko stojí pred zložitými časmi. Pripomína hrozby tureckého prezidenta, ktorý „hrozí Európe miliónmi utečencov“, brexitové problémy či možnú finančnú krízu.
Tak sa dostáva k domácim hrozbám, rozdelenej spoločnosti po vražde novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice Martiny Kušnírovej. „Deštruktívna opozícia a niektoré spolitizované médiá šíria výlučne negatívne správy,“ pokračuje Pellegrini v takmer filmovom spote.
Ďalej sa dva a pol minútový spot zameriava na seniorov, rodiny s deťmi, pracujúcich, mladých ľudí, deti.
V závere sa Pellegrini prihovára ako predseda vlády, pripomína sociálne balíčky, zdravotníctvo, spravodlivosť… Pokračuje slovami o pozitívnej a zodpovednej zmene, ku ktorej všetkých pozýva.
Ružu Smer vymenil na šíp, ktorý smeruje dohora a samotný názov doplnil o prívlastok „nový“.