Smer burcuje verných. Trubanova kampaň je americká, tvrdí expert

, 04.12.2019 06:00

Politická kampaň graduje, niektoré strany menia stratégiu aj samotné logo. Ako mieria na svojich voličov v strane Smer? Podľa odborníka na marketing Richarda Marečka sa snažia o zachovanie tvrdého voličského jadra zmenou lídra, ktorým sa stal Peter Pellegrini, čo potvrdzujú aj heslom o zodpovednej zmene. Predstavenie kandidátky PS/Spolu v americkom štýle hodnotí Mareček ako snahu ukázať, že popularita strane neklesá, ale rastie. Heslo o férovom Slovensku je podľa neho nudné. Pozrite si video TV Pravda, v ktorom marketingový expert hodnotí najnovšie bilbordy politických strán.

VIDEO: Kde je chyba v novom logu a hesle Smeru? Ktorá vec je na ich bilborde najviac vydarená? Prečo PS/Spolu nemá len jedného lídra? Prešiel Michal Truban s Miroslavom Beblavým z facebooku na bilbordy?

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

345 debata
Viac na túto tému: #Smer #PS/Spolu #Peter Pellegrini #parlamentné voľby 2020 #Michal Truban