Telekom po prvýkrát uvedie spot v posunkovom jazyku

- inzercia - Telekom včera predstavil svoju novú kampaň Láska slová nepotrebuje, v ktorej sa objaví aj malý nepočujúci Dominik spolu so svojimi rodičmi. Spot vznikol pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich (24. – 30. septembra 2012), ktorý má za cieľ upozorniť verejnosť na prítomnosť Nepočujúcich medzi nami.

26.09.2012 08:13
Slovak Telekom - rozumieme nepočujúcim
debata

„Chceli by sme, aby ľudia na Nepočujúcich v bežnom živote nezabúdali. Sú takí istí ako my – len majú v živote o niečo viac prekážok,“ hovorí šéf korporátnej komunikácie Slovak Telekomu Andrej Gargulák. Napriek tomu vedia lásku vyjadriť len jedným znakom – „I love you“. Práve tento posunok sa objaví v kampani a verejnosť sa ho tak bude môcť naučiť.

Hoci posunkový jazyk nie je medzinárodný, tento znak poznajú Nepočujúci na celom svete. Telekom ním označil aj svoje predajne s posunkujúcimi predajcami, aby Nepočujúci vedeli, kde sa s nimi dohovoria. Špeciálna reklama sa bude vysielať v televízii počas celého týždňa Nepočujúcich.

Spoločnosť si pripravila jedno špeciálne prekvapenie – v Deň Nepočujúcich, v nedeľu 30. septembra, bude všetky svoje reklamy tlmočiť do posunkového jazyka. Chce tak ukázať verejnosti, ako sa cítia ľudia so sluchovým postihnutím.

Nepočujúcim môže pomôcť aj verejnosť, a to kresbou v špeciálnom online skicári. Za každú venuje Nadačný fond Telekom jedno euro na podporu nepočujúcich podnikateľov.

Telekom používa pri slove Nepočujúci veľké N na znak spolupatričnosti k tejto komunite. Viac o tom, ako Telekom pomáha Nepočujúcim, nájdete na www.rozumiemenepocujucim.sk.

debata chyba