V súčasnosti už po bratislavských cestách premáva pätnásť krátkych trolejbusov a do konca roka pribudne ešte asi šesťdesiat. V septembri 2015 by už mali cestujúci v hlavnom meste využívať všetkých stodvadsať, teda bude kompletne vymenený celý trolejbusový park. Staré trolejbusy, ktoré sú ešte pojazdné, sa bude mesto snažiť predať.
Do jesene budúceho roku vymení dopravný podnik aj štyridsaťpäť električiek a zvyšných pätnásť zavedie do prevádzky v priebehu roka 2016.
Podľa Belfiho si dopravný podnik v minulom roku dal tiež za cieľ eliminovať sťažnosti cestujúcich na revízorov. Odkedy zaviedli systém nahrávania rozhovorov, poklesol počet negatívnych podnetov verejnosti o päťdesiat percent. Zároveň sa podarilo znížiť nehodovosť vinou vodičov mestskej hromadnej dopravy. Súbor opatrení, ktoré podnik prijal, sa týkal jednak sankcií, vyhodnocovania stavu a analýz jednotlivých nehôd, jednak motivácie v podobe osobných pohovorov či bonusov za beznehodovú jazdu.