Z prieskumu vyplynulo, že podľa respondentov existuje priestor na zlepšenie kvality dopravy v každej oblasti. Podľa Zuzany Vachovej z odboru komunikácie DPB sú vo všeobecnosti cestujúci spokojní s dostupnosťou zastávok a bezpečnosťou cestovania počas dňa, oceňujú tiež prístup vodičov.
Negatívne reakcie boli väčšinou smerované na cenu cestovných lístkov a preplnenosť vozidiel, ktorú cestujúci vnímajú ako najväčší problém verejnej dopravy v Bratislave. Respondenti vyjadrili nespokojnosť tiež s vandalizmom a prítomnosťou bezdomovcov v MHD.
Verejnosť tiež mohla v odpovediach uviesť oblasti služieb, ktorých zlepšenie by požadovala v prípade, že by DPB zvýšil cenu cestovných lístkov. „Percentuálne najviac ľudí – 67,7 % by uvítalo vyhradené BUS-pruhy, čím by sa dosiahla väčšia plynulosť verejnej dopravy,“ informovala Zuzana Vachová.
Od mája 2014 a počas roka 2015 bude v uliciach Bratislavy jazdiť 120 nových trolejbusov a 60 nových električiek. Približne tri štvrtiny respondentov hodnotilo prebiehajúcu obnovu vozidlového parku pozitívne, zatiaľ čo zvyšok nepovažoval obnovu za dôležitú. Cestujúci v dotazníku tiež ocenili študentské zľavy a navrhli čiastočné zavedenie poplatkov pre seniorov, cestujúcich počas dopravnej špičky, zavedenie prístreškov na obratiskách, aby sa vozidlá v letnom období neprehrievali, alebo širšie využitie smartfónových technológií.
Z realizovaného prieskumu vyplynulo, že mladší ľudia a predovšetkým tí, ktorí nemajú deti, najviac využívajú služby MHD. V otázke ohľadom frekvencie cestovania a času stráveného cestovaním, 66 % opýtaných potvrdilo, že využíva verejnú dopravu denne, zatiaľ čo 15,5 % využíva verejnú dopravu iba počas pracovných dní. Zvyšok využívajú služby MHD nepravidelne.
Vo vzťahu k výstavbe novej električkovej trate do Petržalky, 50 % obyvateľov tejto mestskej časti v dotazníku odpovedalo, že by najradšej využívalo električky, zatiaľ čo 36 % by bolo spokojných s autobusmi.
Najobľúbenejším typom cestovného lístka respondentov bol 90-dňový predplatný lístok, ktorý využíva 36,2 % z nich. Nasledovali základné jednorazové cestovné lístky a 30-dňové predplatené cestovné lístky. SMS lístky využíva 9,4 % respondentov.