Diskusia o spustení parkovacej politiky sa pritom presunula z konca mája, keď bolo mestské zastupiteľstvo prerušené pre neuznášaniaschopnosť. Nesrovnal vtedy uviedol, že je potrebné zaviesť reguláciu v parkovaní v Bratislave, lebo v uliciach je čoraz viac áut a menej príležitosti na parkovanie. „Je to čiastočne aj vďaka ekonomickému rozvoju, ale určite je to neexistenciou pravidiel rezidenčného parkovania. Bratislava je posledným krajským mestom, ktoré takéto rezidenčné parkovanie nemá,“ vysvetlil.
Kritikom pripravenej parkovacej politiky je najväčší poslanecký Bratislavský klub, ale aj niektorí poslanci z iných klubov. Magistrátu napríklad vyčítajú, že nie sú ešte vybudované záchytné parkoviská a na zavedenie regulácie v parkovaní nie je dostatočne pripravená ani MHD. Takúto parkovaciu politiku považujú len za novú daň.
Parkovacia politika platí od decembra 2016 zatiaľ len na papieri. Aby sa nové pravidlá parkovania v Bratislave stali realitou, je potrebné prijať dodatok štatútu hlavného mesta. Voči nariadeniu o parkovaní podal prokurátor protest, mesto preto pristúpilo k novelizácii nariadenia, ktorú poslanci odsúhlasili.