„Naďalej platí, že robíme všetko pre to, aby bol projekt hotový čo najskôr. Garantovať konkrétny termín, a osobitne po skúsenostiach a udalostiach z minulosti, ktoré mali zásadný dosah na realizáciu projektu, sa dnes jednoducho nedá,“ skonštatoval Bubla.
V súvislosti so spomalením, miestami utlmením stavených prác na niektorých úsekoch v posledných týždňoch poznamenal, že ich intenzita na niektorých úsekoch stavby je závislá od poveternostných podmienok. „Nie všetky práce sa vzhľadom na technologický postup dajú vykonávať v daždi či v mraze,“ podotkol Bubla s tým, že na stavbe sa stále pracuje a zhotoviteľ aj v aktuálnom počasí vykonáva práce, ktoré sa dajú realizovať.
Na stavbe aktuálne podľa magistrátu prebieha debnenie jedného z dilatačných celkov na združenom moste na Rusovskej ceste, montáže technológií a inštalácie kabeláže do meniarní na Janíkovom dvore či búranie a rezanie stien pod nadjazdom Panónska. Pracuje sa aj na hale dennej kontroly. Na Jantárovej ceste, na križovatkách Betliarska a Lietavská, sú pokladané obrubníky, ochranné potrubie a základy pre cestnú svetelnú signalizáciu. Začali tiež s realizáciou nového cyklochodníka v úseku Bosákova – Romanova.
S výstavbou trate za vyše 70 miliónov eur bez DPH začala koncom novembra 2021 vysúťažená skupina dodávateľov zo Združenia NS MHD Petržalka (spoločnosti Aldesa Construcciones Polska a Aldesa Construcciones).