Počas komerčnej prevádzky sa však podarilo všetky ľudské aj technické zlyhania vyriešiť. Pamätné je najmä núdzové pristátie na Azorských ostrovoch v auguste 2001. Vtedy A tristotridsiatke počas letu nad Atlantikom vytieklo všetko palivo, no napriek tomu lietadlo dokázalo ako vetroň preplachtiť celých 120 kilometrov a relatívne bezpečne pristáť. Nikto nebol zranený.
Rovnako pamätný však je aj incident z októbra minulého roka. Ten by mohol naznačovať, čo sa stalo v pondelok počas letu z Ria de Janeiro do Paríža.
V októbri A tristotridsiatka letela zo Singapuru do Perthu. Let bol pokojný a prebiehal podľa plánu, no odrazu automatický pilot nariadil strmé klesanie nadol. Všetkých pasažierov a členov posádky, ktorí v tej chvíli neboli pripútaní, tento manéver rozhádzal po celom lietadle. Pilot získal kontrolu nad lietadlom, no autopilot nariadil pád nadol opäť. Výsledkom bolo 103 ľahko a 12 ťažko zranených, ktorí utrpeli zlomeniny, pomliaždeniny a zranenia chrbtice. Núdzové pristátie však pilot zvládol.
Ako sa ukázalo, príčinou nehody bolo zlyhanie elektronických systémov, ktoré sú zrejme príliš citlivé na rušenie elektromagnetickým poľom. Či by rovnaké zlyhanie a následnú nekontrolovateľnosť lietadla mohla spôsobiť aj búrka nad Atlantikom, však ostáva nejasné.