Tvorcovia kontroverzného šotu pre výstrahu „zaparkovali“ hendikepovaného muža v posteli manželky vodiča, ktorý zaparkoval svoje auto na mieste určenom pre hendikepovaných. Obaja muži – hendikepovaný milenec a podvedený manžel s kyticou v ruke (a najskôr s čiernym svedomím za zlé parkovanie) – sa potom míňajú vo dverách. Z vozíčka zaznie replika: „A čo keby som ja zabral tvoje miesto?“.
„Vážne nemáte lepší nápad?“ znel jeden z komentárov, medzi ktorými kritika prevážila nad pozitívnymi ohlasmi. „Ako človek z brandže by som si prial spoznať proces navrhovania a realizácie tohto spotu!“ znel hlas možno závisti, možno obdivu, možná irónia. Iní sa ale bez obalu pýtajú, či väčšiu hlúposť spáchal tvorca klipu, alebo úradník, ktorý ho schválil. „A to som bývala hrdá, že som obyvateľkou Gdyne,“ povzdychla si ďalšia sklamaná používateľka.
„Je to odvážne, ale nerozvážne,“ poznamenal o klipe denník Gazeta Wyborcza a pripomenul ďalšie prešľapy miestnej radnice: najprv sľúbila prispieť na elektrobicykle, ale keď dorazila hromada žiadostí, ukázalo sa, že peniaze stačia len pre 40 z niekoľkých stoviek žiadateľov. Ďalšie „prelomové“ rozhodnutie predstavovalo oznámenie, že mesto začína hľadať sponzora pre výstavbu športovej haly – ktoré však zaznelo po 14 rokoch uisťovania, že žiadny sponzor nie je potrebný.
Čítajte viac 7 tipov ako si nájsť prácu, ak ste hendikepovaným človekom