„Žiaci by nerobili len jednu skúšku z matematiky, ale mohli by mať možnosť absolvovať úrovne B1, B2, C1, pretože tak by sme neboli v nižšom strede,“ zdôraznil. Na vysokých školách prírodovedných smerov podľa jeho slov vyžadujú vyšší štandard, ktorý v súčasnosti mnohí študenti nedosahujú.
Slovenskí žiaci v testovaní PISA dopadli tragicky
Minister tiež podotkol, že nie každý potrebuje rovnakú úroveň matematiky a niektorí študenti vyžadujú viac podpory v tejto oblasti ako iní. „Pri cudzom jazyku si pri skúške vieme porovnať medzi úrovňami B1 a C1. Rozumieme, aká je to úroveň. Je tu úvaha, že takto by sme mohli postupovať aj v matematike,“ skonštatoval.
Čítajte viac Drucker o plánoch v školstve: Máme obrovský problém s duševným zdravím. Nechcem, aby sa opakovali tragédie ako tá v Česku