Ak sa aj vám podarí zachytiť niečo pútavé, čo by mohlo zaujať čitateľov a divákov, neváhajte a pošlite nám svoje zábery. Najlepšie cez aplikáciu mReportér, ktorú si jednoducho a zdarma môžete stiahnuť do svojho mobilu.
Považský hrad sa vypína na strmom skalnom ostrohu na pravej strane rieky Váh z Považskej Bystrice smerom na Bytču nad mestskou časťou Považské Podhradie v nadmorskej výške 437 metrov. Prvá písomná zmienka o hrade pochádza z roku 1316 a spomína sa pod názvom Bystrický hrad ako majetok Matúša Čáka Trenčianskeho, ktorý sa ho údajne zmocnil násilím.
Hrad prešiel viacerými prestavbami a do dnešných dní sa zachovali len jeho ruiny, no aj tie dokážu zaujať svojou atmosférou a tajomnosťou. Je obľúbeným miestom turistov a milovníkov histórie, ktorí si tu môžu vychutnať prechádzku medzi starobylými múrmi a preskúmať zákutia tejto stredovekej pevnosti. Zrúcaninu vyhlásili za národnú kultúrnu pamiatku v roku 1963.
Ľubeľská skupina Story je známa v širokom okolí. Nášmu mReportérovi sa podarilo dostať na ich skúšku. „Dostať sa na skúšku kapely je naozaj zážitok. Členovia skupiny si vedia uznať svoje chyby a upozornia na chyby iných. A tak hrajú jednu pesničku aj viackrát. Sú to praví Liptáci a hrajú pre potešenie a s láskou," predostrel svoje postrehy zo skúšky Marián.
Pohľad na zasnežené a zimné Tatry od Tatranskej Štrby svedčí o tom, že sneh sa na horách drží ešte v pomerne slušnom množstve. Štrbské Pleso je najvyššie položeným lyžiarskym strediskom na Slovensku, ktoré sa nachádza v nadmorskej výške 1346 metrov nad morom.
Diaľnica D1, ktorá mala spájať Bratislavu s Košicami, mala byť dávno hotová. Rovnako aj tunel Višňové pri Žiline. Najnovšie sa na ňom prednedávnom opäť rozbehli stavebné práce. Bežní ľudia ich vidia najmä zvonku. Zábery z okolia tunela Višňové priniesol náš mReportér Ján Pekár.
Tento tunel pri Žiline, ktorý je momentálne vo výstavbe, je najdlhším na Slovensku a má za cieľ prepojiť chýbajúcu diaľnicu na severe Slovenska. Tunel je súčasťou úseku D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala. V súčasnosti sa na stavenisku vykonávajú projektové práce, aby sa mohlo začať so samotnou montážou tunelovej technológie, tvrdí NDS.

